Doprava a platba

Vaši objednávku můžete zaplatit následujícími způsoby:

1) Bankovní převod

Platbu můžete uskutečnit převodem peněz na náš bankovní účet. Po odeslání objednávky Vám budou e-mailem zaslány údaje potřebné k převodnímu příkazu: částka, číslo účtu, variabilní symbol. Po provedení platby jsou peníze na náš účet připsány obvykle do druhého dne. Pokud je vámi objednané zboží na skladě, zásilku odesíláme do druhého dne od přijetí Vaší platby.

2) Platba kartou

Platba kartou je rychlý a bezpečný způsob platby. Po zvolení tohoto způsobu platby budete přesměrován na platební bránu PayU, kde autorizujete platbu. Platit můžete kartami VISA a MasterCard. Platba je přisána během několika minut. Zboží odesíláme následující pracovní den po obdržení platby. Za platbu kartou neplatíte žádné poplatky.

Jaké jsou výhody platby kartou?

Rychlost platby – na rozdíl od platby bankovním převodem není potřeba čekat 1-3 dny.
V okamžiku přebírání zboží u sebe nemusíte mít žádnou hotovost.
Údaje ze své platební karty zadáváte v zabezpečeném bankovním rozhraní.
Nikdo z našich zaměstnanců nemá přístup k údajům o vaší platební kartě.
Podporujeme následující banky:
Česká spořitelna, Komerční banka, Raiffeisenbank, MONETA, mBank, Fio banka, ČSOB a UniCredit Bank.

Pokud si v průběhu nákupu nebudete vědět s čímkoliv rady, kontaktujte nás na e-mailu info@bemontessori.cz či telefonicky na telefonním čísle +420 724 348 662.

 

Vaši objednávku doručujeme následujícími přepravci:

U objednávky účtujeme balné a dopravu. Cena dopravy závisí na množství a váze zboží. Cena je vždy uvedena v košíku.

1) Zásilkovna

Služby Zásilkovny je možné využívat, pokud celková hmotnost zasílaného zboží vašeho nákupu nepřesáhne 5 kg. Zásilku vám doručí na výdejní místo nebo přímo na adresu. Na výběr máte téměř 5 500 výdejních míst v ČR a přes 3 100 výdejních míst na Slovensku.

Doručení na výdejné místo – vyberte si výdejní místo Zásilkovny, které Vám nejvíce vyhovuje. Jakmile odejde zásilka z našeho skladu, budeme vás informovat e-mailem a Zásilkovna vám pošle e-mail s informací o přijetí balíčku do přepravy s možností sledování jeho trasy. Jakmile bude zásilka připravena k vyzvednutí, Zásilkovna vás o tom bude informovat e-mailem a SMS zprávou. Zároveň obdržíte heslo, kterým se je třeba prokázat pro vyzvednutí balíčku. Balíček si můžete na výdejním místě ihned rozbalit a případně jej vrátit zpět, pokud vám objednané zboží nebude z nějakého důvodu vyhovovat.

Doručení domů – v den rozvozu obdržíte SMS s 90minutovým intervalem doručení vaší objednávky a heslem pro vyzvednutí zásilky. Pokud vás kurýr nezastihne doma, bude na vás zásilka čekat na nejbližším výdejním místě.

Kontakt na dopravce Zásilkovna: 216 216 516

2) Kurýrní služba PPL

Kurýrní služba PPL doručuje v pracovní dny na všechny adresy v ČR, a to do druhého pracovního dne od předání zboží kurýrovi. Společnost také doručuje na Slovensko, kde je termín doručení posunut o jeden pracovní den. Zákazník bude informován formou SMS zprávy o průběhu doručování zásilky. První SMS obdrží příjemce den před plánovaným doručením a bude obsahovat základní informace o zásilce. Druhá SMS zasílaná v den doručování již bude zákazníka informovat přímo o čase doručování a tel. kontaktu na kurýra, který bude balíček doručovat.

 

Kolik stojí poštovné?

Pro ČR:
PPL 129 Kč
Zásilkovna výdejné místo 69 Kč / Zásilkovna domů 99 Kč

Pro SK:
PPL 12 €
Zásilkovna € 4,12 / Zásilkovna domů € 6,66

Doprava zdarma

Dopravné zdarma od nás pak máte u objednávek, kde je hodnota zboží nad 3 000 Kč při doručení do ČR, nad 6 000 Kč při doručení na Slovensko.

Dobírka – tuto službu naše společnost neposkytuje.

Podmínky pro dopravu a platbu nabývají platnosti a účinnosti dne 1.6.2023.

V případě dotazu, můžete využít Kontaktní formulář níže: